onsdag 30 december 2009

Gott nytt år!



Ett nytt år, ett nytt äventyr - men med helt andra förutsättningar än senast. Gustav och jag återvänder till värmen på Koh Lanta medan Kevin och Dan stannar i ett vintrigt Sollentuna. Vi åker 1:a januari och är tillbaka i Sverige den 1:a april. Det kommer inte att bli smärtfritt, men det är det val som passar bäst den här gången, med tanke på jobb och skola.

Vi önskar Er alla ett riktigt gott nytt år och hoppas att ni då och då följer oss här på bloggen.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni får det jätte, jättebra. Lycka till och ha ett härligt nyår och ett fortsatt fint 2010. Vi ses igen när ni kommer hem.
Anette

Kjell Petersson sa...

Hej på Er,
Ingela o Gustav trevlig resa.
Dan o Kevin besök gärna oss i Lördagsklubben, vi åker gärna skidor.
Hälsningar Kjell

Annika Kullman Höök sa...

Vad roligt att få följa er blogg igen!
Ha det jättebra Ingela och Gustav!
Även Dan och Kevin ska ha det bra i det s k "egorrhjulet" där även vi befinner oss.

Gott nytt år önskar vi er så här på årets första dag.
/Annika, Hans, Samuel och Benjamin

Annika igen sa...

Jag menade "ekorrhjulet"...stavningen blev lite si och så:)

gunhel sa...

Hej på er!
Ni är väl på väg till ert varma pardis och vi önskar er all Lycka till på färden. Här hemma njuter vi av ledigheten med skidåkning på Norråvas golfbana. Tolvslaget såg vi från Nacka Strand med en härlig raket vy över hela Stockholm med omnejd.
Vi följer ert äventyr,

Kram & Gott Nytt 2010 önskar fam Helsing

Ingela sa...

Tack för alla lyckoönskningar. Vi är nu på plats i vårt himmelsblåa rum som blir vårt hem i tre månader. Vad kul att Sveriges vinterväder håller i sig så ni får åka skidor. Vi har bl a roat oss med beachvolley idag,träffat gamla goda vänner och träffat Gustavs nya lärare.

Anonym sa...

Hej. Nu fick jag svar på mina frågor. Lycka till-jag följer er blogg.

Gustav går i skola men vad kommer du att ägna dej åt?
Hälsn. Christina från Maxmo

Dan sa...

Det är inte säkert att Ingela ser den här kommentaren så långt bak i bloggen, så jag försöker mig på ett svar.
Hon kommer att syssla med lite allt möjligt minst sagt. Lite bröllop, lite friskvård typ Qi Gong, lite undervisning säkert och innan resan är klar säkert något ytterligare :)